Apple Aygıtınızı Servise Hazırlama

Bilgilerinizi korumak ve zaman kazanmak için, aygıtınızı servisimize vermeden ve göndermeden önce aşağıdaki adımları izleyin.

Servisimize gelmeden önce;

  1. iOS aygıtınızı yedekleyin.
  2. Apple kimliğinizi ve parolanızı hazırda bulundurun. Bazı onarımlarda Bul özelliğini kapatmanız gerekebilir.
  3. Servis işleminiz için satın alma belgesine ihtiyaç duyulabilir. Bu nedenle, mümkünse satın alma belgesini yanınızda bulundurun.
  4. Aygıtınız ve yardıma ihtiyaç duyduğunuz tüm aksesuarları getirin.
  5. Yanınızda nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport gibi resmi bir kimlik bulundurun.

Servisimize göndermeden önce;

  1. iOS aygıtınızı yedekleyin.
  2. iOS aygıtınızdan Ayarlar > [adınız] > [Aygıtımı] Bul'a gidin ve ardından [Aygıtımı] Bul'u kapatın. Apple Kimliğinizin parolasını girin ve Kapat'a dokunun. (Bu işlem için WiFi bağlantısı veya hücresel bağlantı gerekmektedir. )
  3. Aygıtınızı silin. Ayarlar > Genel > Sıfırla > Tüm İçerikleri ve Ayarları Sil'e gidin. İstenirse parolanızı ve Apple Kimliği parolanızı girin. Aygıtınızı açılmadığı veya yanıt vermediği için silemiyorsanız iCloud.com sayfasından silebilirsiniz. Bu işlem için bağlantıyı kullanabilirsiniz.
  4. Aygıtınızdaki SIM Kartı, kılıfı veya ekran koruyucularını çıkarın.

(UPS kargo ile anlaşmalıyız. Apple aygıtınızı 375Y96 anlaşma kodu ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.)

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Daha fazla bilgi ve destek için WhatsApp https://wa.me/902122198877 üzerinden sorularınızı yazabilirsiniz.